تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1396برچسب:, | 16:41 | نویسنده : admin

پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز  :

 حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: شیعه لندنی هیچ تفاوتی با تسنن آمریکایی ندارد و هر دو به دنبال تفرقه میان امت اسلامی هستند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی‌ آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: دشمنان سال‌هاست که به دنبال خدشه‌دار کردن چهره اسلام ناب محمدی و مکتب تشیع در اذهان عمومی مردم جهان هستند.
وی با بیان این‌که پیامبر اسلام نماد مهر، محبت، عاطفه، رحمت و صلح است، خاطرنشان کرد: آن رسول مهربانی همواره امت اسلامی را به وحدت و یکپارچگی در برابر دشمنان دعوت کرده است، چراکه تنها راه شکست استکبار، تقویت اتحاد و انسجام اسلامی است.
امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که وحدت، یکدلی، برادری و برابری جزو اصول تغییر ناپذیر اسلام است، تصریح کرد: ندای تفرقه از سوی هر کسی که سر داده شود، محکوم است، باید به این حقیقت آگاه بود که اتحاد، برگ برنده مسلمانان مقابل توطئه‌های استکبار جهانی است.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به این‌که شیعه لندنی هیچ تفاوتی با تسنن آمریکایی ندارد و هر دو به دنبال تفرقه میان امت اسلامی هستند، افزود: هدف اصلی و آرزوی دیرین دشمنان اسلام؛ مسلمان‌کشی به دست مسلمان با راه‌اندازی جنگ مذهبی در ممالک اسلامی است.
وی با تأکید بر این‌که وحدت امت اسلامی تمام توطئه‌ها و طرح‌های استکباری و استعماری را با شکست مواجه می کند، خاطرنشان کرد: واقعیت آن است که فرقه های ضاله و خودساخته غرب با وجود وحدت مسلمانان دیگر جایگاهی در کشورهای اسلامی نخواهند داشت.
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اشاره توطئه دشمنان در اجرای طرح برجام موشکی اظهار داشت: آمریکا به دنبال کشاندن ایران به میز مذاکره است، دشمنان بدانند که نظام اسلامی ایران هیچ‌گاه و تحت هیچ شرایطی بر سرمؤلفه‌های قدرت وارد معامله نمی‌شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که آمریکا هیچ‌گاه پایبند به تعهدات بین‌المللی خود نبوده است، گفت: پیشرفت‌های موشکی ایران با تکیه بر توان و دانش بومی حاصل شده است، اکنون که با کارشکنی‌های آمریکا وضعیت برجام و آینده آن دچار ابهاماتی است، طرح موضوع برجام موشکی با هدف کاهش توان دفاعی کشور است.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن دهم آذر، روز مجلس اظهار داشت: انتظار داریم مجلس صدای رسای ملت ایران باشد و مبارزه با استکبار و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل به عنوان دغدغه اصلی نمایندگان قرار گیرد.
 وی با بیان این‌که شهید مدرس الگویی تمام عیار برای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است، مهم‌ترین وظیفه وکلای ملت حساسیت در قبال احکام اسلامی است، مجلس باید نسبت به رفع گرفتاری‌های مردم، انقلابی عمل کند و امید مستضعفان باشد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: